Společnost Líšno Consulting a. s. nabízí své služby v oblasti správy nemovitostí pro:

  • fyzické a právnické osoby, které jsou vlastníky nebo disponují bytovými či nebytovými objekty
  • společenství vlastníků jednotek vzniklých dle zákona 72/1994
  • bytová družstva


Naše správa nemovitostí je realizována ve třech základních programech a to program ADMINISTRATIVA, program STANDARD a program EXCLUSIV. V rámci těchto programů zajišťujeme zejména tyto služby:

Obrazek



 

ADMINISTRATIVA


V rámci tohoto programu jsou realizovány pouze základní správní úkony pro mandanta – vlastníka nemovitosti v oblasti administrativní:

  • vedení a aktualizace uživatelů bytů a nebytových prostor
  • podle pokynů předepisovat a vybírat určenou částku na nájemné (příp. do fondu oprav )
    a zálohy na plnění poskytovaná v souvislosti s užíváním bytů a nebytových prostor
  • provádět roční vyúčtování služeb a plnění spojených s užíváním bytů a nebytových prostor, upravovat zálohy dle fakturovaných nákladů
  • výpočty či stanovení nájemného resp. věcně usměrňovaného nájemného
  • vypracování přehledu stavu měsíčních pohybů spravovaného bankovního účtu vlastníka pro danou nemovitost


 

STANDARD


V rámci programu jsou realizovány činnosti programu ADMINISTRATIVA a také další ekonomické činnosti jako je:

  • evidence plateb, upomínání neplatičů, podklady pro vymáhání dluhů
  • sjednání pojištění domu a úhrady pojistných částek
  • vedení účetnictví spojeného s provozem nemovitosti klienta, či daňové evidence včetně účetních uzávěrek
  • připravit podklady pro vypracování daňového přiznání


Zpracování účetnictví se řídí množstvím účetních položek, či lze cenu sjednat smluvně.

 

V programu STANDARD je zajištěna oblast provozu , údržby a oprav:

  • vedení a aktualizace technické evidence a dokumentace nemovitosti
  • příprava podkladů pro smluvní zajištění dodávek medií a po udělení souhlasu průběžně zajišťovat jejich dodávku a servisní činnost včetně havarijní služby ( dodávka a výroba tepla, vodné a stočné, osvětlení společných prostor, provoz výtahu, provoz společné antény, kominické práce )
  • zajišťovat případnou deratizaci, dezinsekci a dezinfekci
  • zajišťovat drobnou údržbu a opravy nemovitosti
  • po dohodě zajišťovat i rozsáhlejší opravy a rekonstrukce a garantovat správnost účtovaných cen
  • provádění opatření k zamezení škod při havarijních situacích

 

EXCLUSIV


V rámci programu EXCLUSIV jsou realizovány správní úkony uvedené v rozpisu činností programu ADMINISTRATIVA a STANDARD, zejména pak úkony běžně zpoplatňované dle běžných ceníků zajišťující maximální komfort vlastníkovi – mandantovi:

 

V oblasti právní:

  • právní servis při uzavírání nájemních podnájemních smluv bytových i nebytových prostorů
  • předkládání případných návrhů na výpověď
  • provádět veškeré právní úkony spojené se soudním vymáháním případných škod a bezdůvodného obohacení a plateb spojených s provozem domu
  • poskytovat základní právní poradenství, zejména včas upozorňovat na změny právních předpisů v oblasti provozování nemovitosti
  • vedení účetnictví spojeného s provozem nemovitosti klienta, či daňové evidence včetně účetních uzávěrek
  • na základě obecného zmocnění zastupovat klienta u soudů a správních úřadů

 

V oblasti realitní:

  • zprostředkování prodeje bytů
  • zprostředkování pronájmu bytových i nebytových prostor
  • zprostředkování výměny bytů
  • poradenství a realizace smluv

 

V oblasti dalšího technického zajištění:

  • zajišťovat stavebně technický dozor
  • provádět plán investic včetně finančních rozpočtů
  • zajišťovat modernizaci bytového fondu, v případě potřeby zajistíme posudky pro jakékoliv druhy prováděných prací ( instalatér, topenář, zedník, elektro ) ale i posudky projekční, statické, soudně - znalecké
  • eventuelní zajištění údržby zeleně souvisejících pozemků a poskytnutí služeb v oblasti zahradnické a zemědělské


© Web design by Allcare